Zakladni vybaveni hracu

Hráč obdrží 2 hlavní součásti: zbraň a přijímač zásahů - čelenku (headset), který si nasadí na hlavu jako čelenku. Obě tyto části spolu komunikují bezdrátově a není tak potřeba žádných kabelů.

Zbraně

Díky přidáním polymerních složek je tělo zbraní velice odolné vůči nárazu. Zbraně spolu neustále bezdrátově komunikují. To umožňuje například to, že při zásahu se střílejícímu hráči ozve feedback zvuk, že trefil soupeře. Každá zbraň má daný počet střel v zásobníku a daný počet těchto zásobníků. Po vystřílení zásobníku je nutné znovu nabít pomocí tlačítka na zbrani. Na boku zbraně je displej zobrazující počet životů, počet zbývajících střel nebo počet zásobníků. Zbraň také obsahuje detektor zásahu a během střelby zároveň bliká viditelným žlutým světlem ve směru střelby (prozradí střelce ve hře po tmě). Reproduktor na každé zbrani oznamuje start hry, střelbu, zásahy, poslední život, smrt, konec hry, přijaté životy, atd. Není úplně jednoduché se trefit, jak by se na první pohled zdálo - je opravdu nutná základní zručnost v míření. Pro úspěšný zásah tak není užitečné „kropit“ celé hřiště, ale spíš přesněji mířit. Během chvíle hraní se však hráč se zbraní sžije. Na konci hry je ze zbraní automaticky vyčtena databáze všech zásahů a každý hráč obdrží vytištěnou tabulku s výsledky.

AK-12LT "PREDATOR"

Zbraň speciálně vyvinutá pro Lasertag je kopií nové série ruských útočných pušek Kalašnikov. Hmotnost - 1 kg. Délka - 70 cm. Dobíjení přes tlačítko na zbrani. Optimální dostřel - 200 metrů.

MP9-LT "PHOENIX"

Díky své malé váze je oblíbena nejenom u našich nejmladších hráčů, ale ocení ji také ženy a hráči, kteří si chtějí naplno vychutnat dynamičnost hry Lasertag. Hmotnost - 0,78 kg. Délka - 39 cm. Dobíjení přes tlačítko na zbrani. Optimální dostřel - 200 metrů.

HEADBAND RGB (senzor zásahů)

Čidla na headbandu pokrývají celých 360 stupňu kolem hráče. Zásah od soupeře indikuje krátkým rozsvícením červené LED. Potah headbandu je pro každého hráče připraven čistý. Zakrývání nebo jiná manipulace s headbandem během hry je zakázána a nepoctivý hráč může být na dálku diskvalifikován.

Doplnkove vybaveni

Pro rozmanitost scénářů používáme další herní prvky a doplňkové vybavení:

Záchytný bod (Checkpoint)

Po zásahu do vrchní plochy bodu se rozsvítí diodový pásek barvou týmu, který jej zasáhl – tím je tento bod obsazen. Obsazení tohoto bodu se může několikrát střídat během boje. Elektronika uvnitř zařízení dokáže zaznamenávat dobu mezi zásahem jedné a druhé bojující strany. Jeden ze způsobu vítězství ve hře je právě obsazení a udržení tohoto bodu na předem stanovený čas. Čas se dá nastavit od dvou do třiceti minut v mezikrocích 2, 4, 6, 8, 10, 20 a 30 minut. Použít se dají až tři body a to v závislosti na typu scénáře či počtu hráčů.

Lékárnička (Smart Kit)

Toto zařízení umožní návrat hráče do hry a dobití nábojů. Použití: Boj o vlajku, boj o záchytný bod, další taktické scénáře.